İstanbul - Kastro( Kıyıköy )

April 6, 2014

near Bayrampaşa, İstanbul (Türkiye Cumhuriyeti)

2 günlük kamplı bir turdu Eskiedirne asfaltı üzerinden Habibler, Arnavutköy yolu takip edilerek Tekirdağ'ın Saray ilçesine doğru yola çıktım. Tekirdağ il sınırında kamp yaptım ve ertesi gün yola devam ettim. Saray'a vardıktan 28 km sonra Kastro'ya ulaştım. Henüz sezon açılmadığından yeni sezon için hazırlık yapıyordu işletmeciler.
Kastro'ya bu yol üstünden bisiklet ile gitmek daha güvenli daha az araç var.

PictographProvisioning Altitude 0 ft

ihsaniye

Öğle vakti İhsaniye'ye girdim ve açıkmıştım, fırın gördüm durdum ve inanılmaz güzel bir açmamsı poçamsı bir ürünkleri vardı 4 tanesini afiyetle yedim ve yola devam ettim

PictographCampsite Altitude 623 ft

safaalan

Hem kahvesinde hemde camisinin çay ocağında çay içtim. Bol havlayan köpeğin olduğu bir yer.

PictographCampsite Altitude 643 ft

Kamp noktası

Tam Tekirda il sınırı tabelasının sol tarafı. Sincap evleri vardı hemen yanımda. Gece olunca köpeklerin hükümdarlığı başladı, çadırımın yanına kadar havlayan köpek geldi. yanımda kulak tıkacım vardı olmasa zor uyurdum.

PictographCar park Altitude 499 ft

saray

Bim'den alışveriş. İlk benzincide ihtiyaç molası ve yola devam.

güngörmez

Türkcell haricinde diğer telefonların son çekim yeri olan köy

Bahçeköy

Hoş muhabbetleri olan kişilerden oluşmuş bir köy. Dağda bayırda "Bizim Özgen" yazıyor Kastro'ya gidene kadar bununda ne olduğu dönüş yolunda öğrendim. Bu köyden Yetişmiş yerel seçimlere hazırlanan bir adaymış. Lakin böyle bir kampanya olamaz her kaya'ya sprey boyayla yazmışlar "Bizim Özgen" diye. Subliminal mesaj sandığa gidince özgen adına basası gelir insanın hakkaten.

Kastro sapak son 7 km

PictographCampsite Altitude 10 ft

Kastro

Kastro kampçıların geldiği bir yerdir. Artık her çadıra elektrik verebiliyorlar. Bisiklet ile giriş 3 TL, bir çadır yeri olarakta 17 TL aldılar. Yıllar önce gelmiştim tüm anılarım çocukluğum canlandı tekrardan geçmişten bir yer görünce. Sadece Türkcell çekiyor, bende Avea vardı ama işletmecileri çok yardımcı oldular ve telefonlarını kullandım (Bahçeyköy'de de çekmiyor Türkcell haricinden bir mobil şebeke). Lig tv'leri vardı birde maç izledik akşam olunca. Sabah yağmurla kalktım, Saray'a kadar yoğun yağmur altında tüm eşyalarımla gittim ve ilk otobüs ile döndüm.

• Cihan Demir Aug 5, 2020

Merhabalar, bu rotayı bizde tamamladık 1 günde yaklaşık 13 saatlik bi yolculuk ile ve dönüş tabi, rota gayet güzeldi yalnız yol üzerindeki çeşmeleri işaretleyebilseydik daha keyifli olabilirdi bizden sonraki turcular için.