ısparta- antalya bisiklet geçkinleri turu

Photo ofısparta- antalya bisiklet geçkinleri turu Photo ofısparta- antalya bisiklet geçkinleri turu Photo ofısparta- antalya bisiklet geçkinleri turu

May 7, 2014

near Davraz Mahallesi, Isparta (Türkiye Cumhuriyeti)

Isparta eğirdir gölü - kovada gölü-yazılı kanyon ve Antalya bisiklet turu 2 gece 3 gündüz sürdü. Toplam 210 km yol yapıldı. Yol güzergahın da müthiş manzaralar var. Özellikle mayıs ayı başlarında havalar ısınmadan turun yapılması tavsiye edilir. Doğa canlanmış, cıvıl cıvıl ve her yerden eriyen kar suları akmakta. Birinci akşam kamp yerimiz kovada gölü milli parkı oldu, çok güvenli ve çok özel bir yer.ikinci akşam kamp yerimiz ise yazılı kanyon oldu. Burası da ideal bir kamp yeri; bol balık var ayrıca antik hac yolu üzerinde. Kanyon 6 km lik yürüyüş için çok uygun. Üçüncü gün ise yol tamamen orman ve baraj gölü kenarından devam ediyor. Çok keyifli bir yol. Yalnızca Antalya ya varmak için biraz fazla pedal basmak gerekiyor. Kesinlikle çok güzel bir parkur. Bizler kim miyiz ERSAN, ENGİN, YILMAZ VE CELALETTİN

eğirdir merkez ve yarımada

yemek molası

1. gün kamp merkezi

yemek molası

2. gün kamp merkezi

3. gün kahvaltı

şelale

tunel girişi

3 . gün yemek molası

varış antalya otogar izmir e dönüş

tur start ısparta otogar

• owert Aug 23, 2014

hocam teşekkür ederim güzel parkur ki zaten sizde kovada ve yazılı kayada ikiğ gün geçirmişsiniz.