İnek Pınarı-Kadiruşağı -Üçpınar- Malatya

Photo ofİnek Pınarı-Kadiruşağı -Üçpınar- Malatya Photo ofİnek Pınarı-Kadiruşağı -Üçpınar- Malatya Photo ofİnek Pınarı-Kadiruşağı -Üçpınar- Malatya

July 11, 2015
July 2015

near Atalar, Malatya (Türkiye Cumhuriyeti)

11 Temmuz 2015 Cumartesi Saat 06:00'da Fahri Kayahan Kavşağında buluşup yola çıktık.
Planlama her zaman olduğu gibi Hüsnü Yaşar tarafından yapıldı.
Ulaş Mete-Zafer Gültekin öğretmenlerim ben ve Hüsnü Yaşar birlikte pedalladık.
Güzel bir tur oldu. Ben ve Ulaş Öğretmenim biraz zorlandık. Demek ki Nemrut için antrenmanı artırmak lazım.
Zafer Hocam zorlanmadı. Ama hasarsız bir düşme yaşadı. Hüsnü Bey'in uyarısını buradan yazamam lazım. Bisiklet sürücüsü inişin rehavetine,rüzgarın "benimle uç" çağrısına kulakları tıkamalı. Dikkat ve kurala uyumu boşlamamalıdır.
Güzergah kayıdı dönüşte yapıldı. Yani Üçpınar'dan başladı.Bizim 13 numarad tamamlandı. Tek yön 28 Km. Demek ki 56 km pedal çevirmişiz.
Bu arada giderken uğradığımız İnek Pınarı'nın suyu boldu. Geçen yıl bir damla su yoktu. O fotoğrafı bulup yan yana koymak isterim.
En soğuk su Üçpınar'ın suyuydu. Ancak onun da debisi beklentimin altındaydı.
Yeni turlarda görüşmek üzere,
Güzergahı kullanmanızı bekleriz.

Ücpınarlar

Kayıt bu noktadan başlamıştır.

Bu yol ayırımında sola giriliyor.

Kadiruşağı çeşmesinde su molası

PictographPicnic Altitude 3,844 ft

İnek Pınarı

İnekpınarı üstten ve uzaktan görünüş