Photo ofSainte Marie de Re - Rivedoux Plage - La Flotte - Sainte Marie de Re (Illa de Re) Photo ofSainte Marie de Re - Rivedoux Plage - La Flotte - Sainte Marie de Re (Illa de Re) Photo ofSainte Marie de Re - Rivedoux Plage - La Flotte - Sainte Marie de Re (Illa de Re)

November 17, 2019
August 2019

near Sainte-Marie-de-Ré, Nouvelle-Aquitaine (France)

Sortim el càmping Huttopia Wild Coast que és el nostre camp base.
Avui sortim en direcció a Sainte Marie de Re i en direcció al pont pel que hem arribat a la illa.
Passem per Rivedoux Plage i seguim després en direcció a La Flotte, que està a la costa oposada a la que tenim al càmping.
De camí a la Flotte visitem les restes de l'Abbaye Nottre Damme des Chateliers.
A La Flotte aparquem les bicis a qualsevol dels punts d'aparcament que hi ha (ningú remena les nostres alforges i ho trobem tot al seu lloc quan les tornem a recollir).
Visitem el poble, el seu port, fem un bany a la platja i tornem cap al punt de tornada.
Si volem anar a la platja a la Ile de Re, SEMPRE, cal tenir en compte l'horari de les marees, ja que podem arribar i haver de caminar un km per trobar aigua o que gairebé no hi hagi platja.
Els camins d'avui eren alguns de terra i d'altres asfaltats, però a tota la illa hi ha una xarxa de camins exclusius per bicicletes i podeu trobar els mapes a les oficines de turisme.