Photo ofIle d'Olèron - Dolus d'Olèron - Saint Pierre d’Olèron – Boyardville – Plage de Saumonards i tornar Photo ofIle d'Olèron - Dolus d'Olèron - Saint Pierre d’Olèron – Boyardville – Plage de Saumonards i tornar Photo ofIle d'Olèron - Dolus d'Olèron - Saint Pierre d’Olèron – Boyardville – Plage de Saumonards i tornar

September 11, 2023
August 2022

near La Nouette, Nouvelle-Aquitaine (France)

La ruta està basada en 3 parts i és un dia de desplaçaments per conèixer una part de la illa pels seus carrils bici o carreteres amb molt poc trànsit.
El terreny pot ser terra o asfalt.
Sortim del càmping La Cailletiere a Dolus d'Olèron i ens dirigim cap al poble, després cap a Saint Pierre d’Oleron travessant zones de salines amb les seves paradetes i cabanes per venda de sal. Després anem cap a Sauzelle i per últim cap a Boyardville on aparquem i dinem. Després tornem a agafar les bicis per anar a fer un bany a la platja de Saumonards amb el seu conreu de musclos.
D'aquí tornem per la mateixa ruta fins a Dolus d'Oleron i el càmping.

Nota: El Track comença i acaba a la platja de Saumonards, però nosaltres el vam fer al revés, però quan he ajuntat els 3 tracks m’ha posat inici i final a on vam iniciar la tornada.