Igualada-Santa Maria del Camí-Igualada

Photo ofIgualada-Santa Maria del Camí-Igualada Photo ofIgualada-Santa Maria del Camí-Igualada Photo ofIgualada-Santa Maria del Camí-Igualada

October 21, 2023
October 2023

near Vilanova del Camí, Catalunya (España)

Ruta fàcil que surt d'Igualada per anar a trobar el camí-bici que va de Sant Genís a Santa Maria del Camí, on hi ha una zona de picnic ideal per fer un mos.
El punt de sortida és a l'estació d'autobusos/estació dels Ferrocarrils, i anem sortint de la capital intentant enllaçar els carrils bici que anem trobant (com a tot arreu, la continuïtat dels mateixos deixa molt a desitjar...).
Sortint de la ciutat hem de fer un trosset de carretera (dues rotondes) fins a les indicacions de Sant Genís, on comença el cami-bici (hi ha un aparcament al costat de la segona rotonda que podem usar com a punt de partida si no volem començar a Igualada).
La major part del recorregut es fa paral.lelament a l'antiga N-II, amb trossos molt amples.
El tram més bonic és el que hi ha just al sortir de Jorba, on el camí baixa cap el riu Anoia, que es creua un parell de vegades per ponts de fusta.
Pel demés, anar pujant (constant) fins a Santa Maria del Camí.
Per tornar desfem el camí fet a l'anada, tot fent una volta pel centre de la vila.