Panoràmiques del Baix Empordà

October 22, 2020
October 2020

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Ruta desde l'Hotel Molí del Mig a dos petits pobles del Baix Empordà (Llabià i Sant Iscle d'Empordà) situats en 2 petits turons a causa de les inundacions que es produïen a la plana. Podrem gaudir de les panoràmiques més característiques i boniques del Baix Empordà.

PictographPanorama Altitude 105 ft

Mirador Oest i restes antic castell

Vistes cap a l'interior amb el poblet d'Ultramort i els Pirineus al fons

PictographReligious site Altitude 111 ft

Església romànica del segle XII amb una nau i absis semicircular

PictographPanorama Altitude 104 ft

Màgnifiques vistes de la plana amb el massís del Montgrí al fons.

LLabià

Petit poblet situat dalt d'un turó per protegirse de les inundacions de la plana i especialment de l'estany de Llabià

PictographReligious site Altitude 185 ft

Església romànica del Segle XIII, amb una sola nau i absis semicircular. Està inclosa a l'inventari del Patrimoni Arquitèctonic de Catalunya

PictographPanorama Altitude 183 ft
Photo ofCan Pau. Art i paisatge. Mirador sobre l'antic estany Photo ofCan Pau. Art i paisatge. Mirador sobre l'antic estany Photo ofCan Pau. Art i paisatge. Mirador sobre l'antic estany

Can Pau. Art i paisatge. Mirador sobre l'antic estany

Casa rural amb màgnifiques vistes sobre l'antic estany de Llabià. Actualment també exposició d'escultures i també escultures a l'exterior