Girona – Sant Gregori – Bonmatí – Girona

Photo ofGirona – Sant Gregori – Bonmatí – Girona Photo ofGirona – Sant Gregori – Bonmatí – Girona Photo ofGirona – Sant Gregori – Bonmatí – Girona

20 mi
-15 ft
February 8, 2015
February 2015

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Aquesta bicicletada es substitutòria de la Bicicalçotada a l’Estartit que tinguérem que endarrerir la setmana passada per la tramuntanada i que aquesta com que continua la mateixa hem tingut que suspendre. Per tant ens trobem a les 10 a Fontajau per sortir cap a Sant Gregori, primer seguint el nou vial que ens porta fins al polígon industrial de la Nestlé i passat aquest agafar l’antic camí que ens porta, seguin l’antic carril bici, cap al veïnat de les Cases Noves i a Sant Gregori, aquí ens adrecem cap la zona esportiva i just abans de creuar el Llémena trenquem a la dreta per seguir un camí més o menys paral•lel al riu que ens portarà just al pont sobre el mateix que hi ha a la carretera que porta al Barri de L’Església on seguim la carretera fins al barri on trenquem a l’esquerra en direcció al castell i que ens porta cap el camí de Constantins. Seguim el camí, ja de terra fins poc abans d’arribar a aquest nucli que passa a ser asfaltat, tot just al final amb un revolt de noranta graus al a dreta, deixem l’asfalt per seguir recta per un camí on ens diu que nomes es per veïns que ens portarà directa al a carretera de Bonmatí a Sant Martí de Llémena passant per les Serres, ara només cal seguir-la fins a Bonmatí i travessar el Ter per agafar la V.V. d’Olot a Girona. Seguirem la V.V. que primer bordejant la carretera i més tard per les deveses de Sal i les hortes de Santa Eugènia ens porten fins Girona, ara ja només ens falta agafar la via cicable que transcorre per el pont del Ter i que ens deixa a Fontajau on havíem començat (2015-02-08)