geocaching per la ruta del ferro en tandem 2

Photo ofgeocaching per la ruta del ferro en tandem 2 Photo ofgeocaching per la ruta del ferro en tandem 2 Photo ofgeocaching per la ruta del ferro en tandem 2

March 18, 2013
March 2013

near Sant Joan de les Abadesses, Catalunya (España)

segona part del geocaching per la ruta del ferro en bicitandem.
la ruta le dibuixada jo, perque teniem el mobil ocupat rastrejant els caches, i no el varem utilitzar per traçar la ruta, aixi que només es aproximativa.
hem fet el tram de l'estació de sant joan fins a ogassa, i de baixada hem baixat per la carretera, i llavors hem continuat un troç mes avall de l'estació
també ha colaborat amb nosaltres en jordi 81, pero ell anava fent running, tal com podreu veure al segon video, hem trobat forces caches alguns de molt facils, aquest tram ha estat mes facil que l'anterior, tot i amb aixo algun no l'hem trobat i a mes a mes ni havia algun amagat d'una manera força original.
l'unic problema va ser que despres de dinar es va posar a ploure, per sort no va plore massa, i varem poder continuar buscant mes caches, encara ens en van quedar uns cuants per a la proxima vegada, que esperem que sigui ben aviat.
en total haurem necessitat 3 dies per trobar tots els caches, ja que ni ha mes de 70. a veure si per la proxima els aconseguim trobar tots, i no ens en queda cap de pendent, ja que sempre n'hi ha algun que no el trobes, o algun que no hi es, perque alguns acaben perduts.
fins aviat.

• Photo of Alson
    Alson Mar 26, 2013

realment es una experiencia força gratificant.