← Part of France--Dunkerque--La Méridienne. 1. Dunkerque / Lucheeux

France--Ussel--La Méridienne. 8. Ussel/ St-Mamet-La-Salvetat /

Photo ofFrance--Ussel--La Méridienne. 8. Ussel/ St-Mamet-La-Salvetat  / Photo ofFrance--Ussel--La Méridienne. 8. Ussel/ St-Mamet-La-Salvetat  / Photo ofFrance--Ussel--La Méridienne. 8. Ussel/ St-Mamet-La-Salvetat  /

April 19, 2009
April 2009

near Ussel, Limousin (France)

Divendre 15 05 09. Etapa 8 ( Segona Part) Mauriac /Saint Mamet la Salvetat.
Segueix plovent. Decidim dur a terme el tros d’etapa que ahir va quedar pendent. La cra. es un continu de fortes baixades seguit d'una forta pujada, aixi fins a deu cops, realment semblava una pedalada de las de la hivernal, sense fang però amb pluja.
En arribar a S. Mamet un epejismo, a sortit el sol, i entre naltros diem be si s'arregla el dia seguirem uns km mes, acabem de treure la roba de pluja i encara no havien past 5 minuts ja ens la tornàvem a posar. Fins i tot en algun moment un s'abrigabe per la pluja i l altre es treia la caputxa per la calor va ser un mati de contrastos meteorològic continu.
Parem a S. Mamet i els restaurants estan tancat, afortunadament un, ens veu molls i afamats i diu, us donaré el que i ha , nosaltres ses dir res ens entaulen i fins i tot varem fer u cigaló de postres jejejee.
Quan em dinat ens arribem a la població de le Roujet a on teníem el nostre hotel a " Chez Pascaline" que per 32 € la mitja pensió em sopat i esmorzat.Es possible amb bon tems el paratge fos fantàstic, avui l’important era tan sols acabar.