Fontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Mas Llunès, Bescanó i Fontajau.

Photo ofFontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Mas Llunès, Bescanó i Fontajau. Photo ofFontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Mas Llunès, Bescanó i Fontajau. Photo ofFontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Mas Llunès, Bescanó i Fontajau.

July 7, 2020
July 2020

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Bicicletada amb la Colla dels Dimarts amb el següent recorregut: Aparcament de la Zona Esportiva de Fontajau, Carrilbici de Domenys, Polígon de la Nestlé, Camí Vell de Sant Gregori, Veïnat de les Cases Noves, Sant Gregori, Carretera d’Argelaguet, Argelaguet, Carretera de Bescanó, Carretera de Constantins, Constantins, Carretera de les Serres, Bonmatí, V.V. d’Olot, Carretera del Mas Llunès, Trullars, Mas Llunès, Carretera del Mas Llunès, Carretera de l’Estanyol, l’Estanyol, Carretera de Bescanó, Bescanó, V.V. d’Olot i Fontajau.

Pedalada sense dificultats per bons camins de terra, via verda i asfalt. La carretera de Constantins malmesa per passades pluges, esta totalment arreglada

Efectuada el 20200707

el Mas Llunès

l'Estanyol

Bescanó

Creuament per pas de vianants