Fietstocht vanaf camperplaats Ferne De Grezelande in Lanzac.

Photo ofFietstocht vanaf camperplaats Ferne De Grezelande in Lanzac. Photo ofFietstocht vanaf camperplaats Ferne De Grezelande in Lanzac. Photo ofFietstocht vanaf camperplaats Ferne De Grezelande in Lanzac.

April 23, 2024
April 2024

near La Durantie, Occitanie (France)

Deze vrije camperplaats bij Ferme De Grezelade in Lanzac is gelegen naast de ganzenboerderij en boerderij winkel. Hij is gelegen in de walnotenboomgaard.
Tegen betaling is er water/ wc en dousch.
De fietstocht gaat direct vanaf de camperplaats.
Wanneer je over de brug gaat, kun je het beste eerst de route kiezen langs de rivier de Dordogne. Hierdoor kom je als laatste door het dorp Souillac voor bv boodschappen. En daal je een stukje langs een iets drukkere weg. Verder zijn het fietspaden en kleine weggetjes.
Je fiets een deel langs de Dordogne en je komt af en toe een plaatsje tegen.
Je komt langs kasteeltjes, walnotenboomgaarden en af en toe een aspergesveldje.
Je fiets hoofdzakelijk vlak, maar het is ook wat heuvelachtig.
Als laatste kom je in Souillac. Tegen over de Leclerc is een mooie markthal met groente en fruit. Hier verkopen ze ook de witte asperges.
Je fietst verder door het dorp weer naar de brug en de camperplaats.