Eurovelo 1. Portugal. Etapa 8. Lisboa- Azenhas de Mar 08 04 2017.

Photo ofEurovelo 1. Portugal. Etapa 8. Lisboa- Azenhas de Mar 08 04 2017. Photo ofEurovelo 1. Portugal. Etapa 8. Lisboa- Azenhas de Mar 08 04 2017. Photo ofEurovelo 1. Portugal. Etapa 8. Lisboa- Azenhas de Mar 08 04 2017.

2075
May 3, 2017
April 2017

near São Sebastião da Pedreira, Lisboa (Portugal)

Viewed 1968 times, downloaded 117 times

Eurovelo1. Portugal. Etapa 7. Lisboa- Azenhas de Mar 08 04 2017.

Deixo enrere el meu allotjament per anar a trobar el recorregut que segueix el marge dret de l'estuari del Tajo.

Abans d'arribar al Tajo foto a l'ascensor de Santa Justa, plaça del Comerç. Només d'arribar al Tajo, començo seguin el carril bici cap al N seguint la ciclovia devant del riu. Com a primera visita a Cais do Sodre Més endavant, el Museu Nacional d'Art Antic, situat en un palau, el Museu de l'Electricitat, Betlem, el Monument als Descobridors i Torre de Belém.
Algés es pot visitar l'Aquari Bas de Gamma i ja comença les platges al llarg de la línia de costa. Sant Amaro, Torre, Carcavelos, S. Pedro do Estoril i Estoril - Cascais dalt.

A Cruz Quebrada, per recomanació de la guia agafo el tren fins Carcavelos (Cascais).
Cascais comença a la desembocadura del riu Tajo i s'estén fins Guincho. Segueixo per la ciclovia del Paredao a Estoril, que en temps de molta gent, difícil de seguir doncs es barreja amb la gent a la vorera. Fortalesa de Cascais Ciutadella, que acull un museu d'artilleria, i la boca de l'infern. Guincho Beach comença la ciclovia de Cascais, segueix prop de la platja per una zona de dunes i tenint en compte les seves característiques i els vents del nord és famosa pel surf de vela.

La ruta continua al llarg de la costa i comença a Sintra,
Continuant la ruta arriba al Cabo da Roca. Es troba a 100 metres sobre el mar i és el punt més occidental d'Europa continental

El dia acaba en Azenhas do Mar, un pintoresc poble construït a la roca. Una sensacional posta de sol digna de les millors fotos.