Etapa 6 - Pedro Betancourt - Güines (Cuba)

Photo ofEtapa 6 - Pedro Betancourt - Güines (Cuba) Photo ofEtapa 6 - Pedro Betancourt - Güines (Cuba) Photo ofEtapa 6 - Pedro Betancourt - Güines (Cuba)

April 4, 2015
March 2015

near Pedro Betancourt, Matanzas (Republic of Cuba)

Etapa llarga de kilòmetres però que es fa amb força comoditat perquè és molt plana. Majoritàriament va per carreteres secundàries poc transitades, però fem un trosset per autopista que també té la seva gràcia. Podríem dir que és l’etapa de la canya de sucre. Grans extensions de plantacions de canya, amb els camions que la transporten que et passen a prop, doncs les carreteres aquí són estretes. Continuem en un territori molt poc turístic. Volíem acabar l’etapa a Batabanó, però ens diuen que és molt petit i que serà difícil trobar allotjament. Quan arribem a Güines i veiem que és una ciutat relativament gran decidim acabar aquí l’etapa i buscar lloc per dormir. Donem unes quantes voltes demanant i buscant. Acabem dormint en una casa de cites (amb mirall al sostre inclòs) i sense poder sortir de la casa perquè la mestressa tenia por que ens veiessin doncs no tenia permís per allotjar turistes. Això es Cuba!! La “madame” ens fa un bon sopar i entre mojitos anem fent tertúlia i cap a dormir.