Észak-Magyarországi vártúra (2001 | 3 nap | 206 km)

Photo ofÉszak-Magyarországi vártúra (2001 | 3 nap | 206 km) Photo ofÉszak-Magyarországi vártúra (2001 | 3 nap | 206 km) Photo ofÉszak-Magyarországi vártúra (2001 | 3 nap | 206 km)

November 23, 2012
November 2012

near Nógrád, Nógrád (Magyarország)

Bátyámmal a vártúrákat folytattuk, ezúttal Nógrád, Drégely, Hollókő, Somoskő és Salgó vára volt a fő célpont.
Vonattal Nógrádig mentünk, majd Salgótarjánból Gödöllőre szintén, onnan ismét vonattal hazáig, de azért bringázásra is volt idő.
Ami a legemlékezetesebb a túráról:
-a nógrádi várrom árkádjai alatt hűsölni a kánikulában, átvágni egy akácos erdőn - csoda hogy egy defekttel megúsztuk
- mivel előző este nem sokat aludtam és korán kellett kelni, hullafáradtan tekerni Balassagyarmat környékén
-második nap reggel Hollókő mellett a bringaútnál arra ébredni, hogy zeng az ég, Hollókőn figyelni a Mátrában lecsapó villámokat, a zivatar után haladva a fantasztikus hangulat, Salgótarjánban a vulkánembrió a cigányputriban, majd az egyik ott lakó meggyőzése arról, hogy nincs szüksége a bringámra, Salgó váránál a sátorozás a sipálya alján, fantasztikus környezetben és hangulatban

• Photo of M.Balazs
    M.Balazs Feb 19, 2013

Hmmmm, ez jó túrának hangzik?! :) Like!