Estany de Graugés i Sant Vicenç d'Obiols des del càmping Gironella

Photo ofEstany de Graugés i Sant Vicenç d'Obiols des del càmping Gironella Photo ofEstany de Graugés i Sant Vicenç d'Obiols des del càmping Gironella Photo ofEstany de Graugés i Sant Vicenç d'Obiols des del càmping Gironella

November 7, 2019
April 2019

•   3.8 2 Reviews

near Viladomíu Vella, Catalunya (España)

[CA]: Estany de Graugés i Sant Vicenç d'Obiols des del càmping Gironella.
Entre el Prepirineu i la Depressió Central catalana descobrim el ric espai agropecuari del cor del Berguedà, amb l’estany artificial de Graugés, l’església de Sant Vicenç d’Obiols amb la seva propera font-oasi, el molí de Bellús amb el seu saltant d'aigua i el bosc dels Tres Hereus.

[ES]: Estany de Graugés y Sant Vicenç d'Obiols desde el cámping Gironella
Entre el Prepirineo y la Depresión Central catalana descubrimos el rico espacio agropecuario del corazón del Berguedà, con el estanque artificial de Graugés, la iglesia de Sant Vicenç de Obiols con su próxima fuente-oasis, el molino de Bellús con su salto de agua y el bosque de los Tres Hereus.

[EN]: Graugés Lake and Sant Vicenç d'Obiols from the Gironella campsite
Between the Pre-Pyrenees and the Catalan Central Depression, we discover the rich agricultural area of the heart of Berguedà:the artificial lake of Graugés, the church of Sant Vicenç d'Obiols and its source-oasis, the Bellús mill and its waterfall, and the Forest of the Tres Hereus.

[FR] : Étang de Graugés et Sant Vicenç d'Obiols depuis le camping Gironella
Entre les Pré-Pyrénées et la dépression centrale catalane, nous découvrirons la riche région agricole du cœur de Berguedà, avec l’étang artificiel de Graugés, l’église de Sant Vicenç d'Obiols avec sa source-oasis toute proche, le moulin de Bellús avec sa cascade et la forêt des Tres Hereus.

Càmping Gironella:  www.campinggironella.cat

Dvd C Oct 26, 2020

Ruta maca

• arsy12 Jun 30, 2022

Ruta muy chula. Pero ojo, en algún tramo desnivel considerable como para de la bici unos cuantos metros.