Esporles Camí de l'Arboçar Planicia Banyalbufar Esporles

Photo ofEsporles Camí de l'Arboçar Planicia Banyalbufar Esporles Photo ofEsporles Camí de l'Arboçar Planicia Banyalbufar Esporles Photo ofEsporles Camí de l'Arboçar Planicia Banyalbufar Esporles

January 7, 2018
January 2018

near Esporles, Baleares (España)

Bonica ruta que combina carretera i cicloturisme de pista. Surt d’un dels pobles més macos de la Serra de Tramuntana: Esporles. Des del poble i en una pujada continuada però sostenible, arribarem al Mirador de Mar per contemplar unes boniques vistes de la costa nord amb el Port de Calonge als nostres peus. Després en comptes de seguir el trak el millor es retornar cap a la ctra. MA10 que ve de Valldemossa i anar a buscar a pocs metres la que baixa cap a Banyalbufar. De seguida trobarem el desviament cap a l’esquerra de la pista que ens tindria que dur fins a Planicia. Es tracta d’una pista molt planera i totalment ciclable que ressegueix la costa a una alçada que representa una balconada privilegiada amb continues vistes al mar i a la Serra. Un cop agafem la carretera i després de les fotos de rigor al mirador d’Es Verger continuarem cap al bonic poble de Banyalbufar i iniciarem la pujada per la carrerera que ens durà al coll inicial per baixar cap a Esporles.
Travessarem paisatges d’oliveres i tarongers per camins fets amb murs de pedra seca, tot envoltat per una natura privilegiada.

• sergidb Apr 13, 2022

Ruta preciosa, però des del km 7 no és ciclable. Sa pista de planícia està prohibit anar en bicicleta.