Entre Palamós i Palafrugell

July 4, 2022
July 2022

near Mont-ras, Catalunya (España)

Ruta que combina dues propostes de l'Sven Hedin i Happy Ebikes.
Nosaltres, com sempre, la fem amb les nostres btt en plan cicloturista.

Sortim de Torre Simona, on és fàcil aparcar. D'aquí anem a Palafrugell i ens encaminem cap a la costa, Tamariu. Com que és un diumenge de juliol hi ha un munt de gent gaudint de l'entorn.

De Tamariu agafem la carretera local que puja a al Cap de Sant Sebastià. La veritat és que és de bon fer. Des del Far, tenim bones vistes de la contrada i podem visitar el Poblat ibèric de Sant Sebastià de la Guarda. D'allà baixem ràpidament cap a Llafranc, que està a petar. Ens fem una mica un embolic per carrers en sentit contrari, aquí heu de decidir una mica si voleu baixar de la bici, buscar carrers alternatius o anar amb molt de compte.

Continuem cap a Cap Roig. Tot i que fa força calor, les pinedes ens fan ombra i s'està prou bé. Seguim unes pistes cap a Punta de Canyers.

De Punta Canyers continuem S cap a La Fosca. Realment la zona és molt interessant i amb una mica menys de gent donen ganes de passar més temps.

Finalment tornem cap a Torre Simona tot seguint part de la via verda del Tren Petit.

Aquesta ruta passa per asfalt i pistes de terra, a nivell tècnic no té gaire dificultat.