Photo ofEl 'meu' Camí de València - Camino de Levante - SEGUNDA ETAPA: Xàtiva - La Font de la Figuera. Photo ofEl 'meu' Camí de València - Camino de Levante - SEGUNDA ETAPA: Xàtiva - La Font de la Figuera. Photo ofEl 'meu' Camí de València - Camino de Levante - SEGUNDA ETAPA: Xàtiva - La Font de la Figuera.

Very difficult
October 30, 2021
September 2021

near Xàtiva, Valencia (España)

Etapa molt difícil, amb moltes ascensions, pujades de poca inclinació i llarga durada. A més, la ruta oficial no està pensada per a cicloturistes, la qual cosa incrementa la dificultat de la mateixa perquè et fa circular per llocs no ciclables i dur a terme més d'un "espenting" no desitjat. Al final, després del menjar del migdia vaig optar per seguir per carretera asfaltada.

Etapa muy difícil, com muchos repechos, subidas de poca inclinación y larga duración. Además, la ruta oficial no está pensada para cicloturistas, lo que incrementa la dificultad de la misma ya que te hace circular por sitios no ciclables y llevar a cabo más de un "empugin" no deseado. Al final, después de la comida del medio día opté por seguir por carretera asfaltada.