Doğanyurt-Cide-Gebeş (Küre Dağları Ve Batı Karadeniz Turunun 8 nci günü)

Photo ofDoğanyurt-Cide-Gebeş (Küre Dağları Ve Batı Karadeniz Turunun 8 nci günü) Photo ofDoğanyurt-Cide-Gebeş (Küre Dağları Ve Batı Karadeniz Turunun 8 nci günü) Photo ofDoğanyurt-Cide-Gebeş (Küre Dağları Ve Batı Karadeniz Turunun 8 nci günü)

August 1, 2017

near Doğanyurt, Kastamonu (Türkiye)

17-27 Temmuz 2017 tarihleri arasında yapmış olduğum Küre dağları ve Batı Karadeniz Turumun 8 nci günü olan 24 Temmuz 2017 de izlediğim rota.

Kamp Yerim

Kamp yerim

• Photo of puhu
    puhu Sep 26, 2023

sayın omaç, maalesef gebeş sahil akşamcıların mekanı olmuş. belediye görevlisi veya giren çıkanı kontrol eden birisi yok. akşam belli bir saatten sonra aileler gidince oldukça karanlıkta çadırı kurmama rağmen kara kuru bir tip karanlıkta etrafımda dolaşarak çadırı ve beni gözetlemeye çlıştı. ben ayrı bir yerde karanlıkta oturduğumdan beni farketmedi. şüpheli tip gidince derhal çadırı kaldırıp ortamı terk ettim. gebeş sahilde kamp yapacakların bilgisine.