Doğanyurt - Cide - Gebeş (tur23-2 - 9/18)

Photo ofDoğanyurt - Cide - Gebeş (tur23-2 - 9/18) Photo ofDoğanyurt - Cide - Gebeş (tur23-2 - 9/18) Photo ofDoğanyurt - Cide - Gebeş (tur23-2 - 9/18)

September 29, 2023
September 2023

near Doğanyurt, Kastamonu (Türkiye)

15/09/2023 - Ankara-Batı Karadeniz Turu - 9.gün (Doğanyurt - Gebeş)

Çok efor isteyen ama muhteşem manzaralar eşliğinde geçilen bir rotadır.

Kerempe Feneri'nin yanınan gidip görmenizi tavsiye ederim. Dar bir patikadan iniliyor. Baton kullanarak rahatça inip çıkabilirsiniz. Kerempe feneri çok güzel bir bina ve sahip olduğu manzarası da ayrı etkileyici.

Maalesef Gebeş sahil akşamcıların mekanı olmuş. Belediye görevlisi veya giren çıkanı kontrol eden birisi yok. Akşam belli bir saatten sonra aileler gidince oldukça karanlıkta çadırı kurmama rağmen kara kuru bir tip karanlıkta etrafımda dolaşarak çadırı ve beni gözetlemeye çalıştı. Ben ayrı bir yerde karanlıkta oturduğumdan beni farketmedi. Şüpheli tip gidince derhal çadırı kaldırıp ortamı terk ettim. Gebeş sahilde kamp yapacakların bilgisine.