Dia 10. Horta de Sant Joan - Poboleda

Photo ofDia 10. Horta de Sant Joan - Poboleda Photo ofDia 10. Horta de Sant Joan - Poboleda Photo ofDia 10. Horta de Sant Joan - Poboleda

August 10, 2023
August 2023

near Horta de Sant Joan, Catalunya (España)

Estem fent un viatge de cicloturisme entre Aluche (Madrid) i Torroella de Montgrí (Girona). Aquest viatge combinarà trams de carril bici, alguna via verda i en gran part carreteres secundaries amb molt poc trànsit.

El que ha començat sent un dia tranquil, al final ha acabat sent el segon dia amb més desnivell positiu.

Sortida de bon matí per evitar les altes temperatures (avui ha sigut el dia més càlid del que portem d'estiu), per la Via Verda de la Terra Alta. Només podem dir una paraula. Espectacular. Via Verda que va per entre muntanyes, passant per ponts, tunels i per sobre d'algun riu.

Ha sigut així fins a Pinell de Brai on hem agafat una carretereta que més tard per camins molt xulos entre olivars i atmetllers ens ha portat fins a Mora d'Ebre.

A Mora ja havíem fet la meitat del trajecte d'avui, i com que quasi tot era baixada, hem arribat per esmorzar. Acabant d'esmorzar, hem agafat l'únic tram de trànsit del dia. Han sigut uns 8 Km fins a Garcia per la C12.

A Garcia ha començat lo bo. Ens quedaven uns 35 Km i a partir d'aquí tot el desnivell. Això sí, per carreteres amb poc trànsit i per pobles i paisatges molt xulos, en plena Serra del Montsant a la comarca del Priorat.

Finalment hem arribat a Poboleda on passem aquesta nit.