Dia 1 - Madrid Aluche - Perales de Tajuña

Photo ofDia 1 - Madrid Aluche - Perales de Tajuña Photo ofDia 1 - Madrid Aluche - Perales de Tajuña Photo ofDia 1 - Madrid Aluche - Perales de Tajuña

1995
August 1, 2023
August 2023

near Las Águilas, Madrid (España)

Estem fent un viatge de cicloturisme entre Aluche (Madrid) i Torroella de Montgrí (Girona). Aquest viatge combinarà trams de carril bici, alguna via verda i en gran part carreteres secundaries amb molt poc trànsit.

En aquest primer dia que ens ha portat fins a Perales de Tajuña, pràcticament no hem trepitjat cap carretera.

Des de casa hem agafat un carril bici des del Parque Aluche fins arribar a Madrid Río, per mi un dels parcs o espais més macos de Madrid. Al finalitzar aquest tram, agafem un carril bici que pel Parc Lineal del Manzanares tot passant pel costat de la Caja Mágica, fins que en un punt concret ja deixem aquest tram de camí i agafem el "Camino de Uclés".

Combinant camí, amb algun tram de corriol i un petit tram amb un torrent d'aigua hem arribat fins a Rivas - Vaciamadrid on hem parat a esmorzar.

Passant per la Llacuna del Campillo hem arribat a Arganda del Rey on ni tant sols hem parat. A partir d'aquí ja hem agafat la Via Verda del Tajuña que amb un tram una mica llarg de pujada ens ha portat fins una cimentera i llavors ja de baixada cap a Morata de Tajuña on hem parat a una pastisseria a comprar aigua i aquarius per tenir prous energies per arribar fins a Perales de Tajuña on avui fem nit.