De l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-04-La Rèole-Agen

Photo ofDe l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-04-La Rèole-Agen Photo ofDe l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-04-La Rèole-Agen Photo ofDe l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-04-La Rèole-Agen

July 14, 2019
July 2019

near La Réole, Nouvelle-Aquitaine (France)

Quarta etapa : La Rèole-Agen
Ens hem llevat a dos quarts de set, esmorzem a la casa d’hostes torrades amb melmelada casolana, suc de taronja i un cafè amb llet.
Sortim i travessem la Garona, avui cap el Sud, i per una carretera secundària anem a retrobar el canal.
Avui comencem el recorregut per els canals de la Garona que acabarem a Toulouse, comencem a trobar rescloses que ja no abandonarem fins el final.
Camí per el costat del canal molt ben asfaltat i en la major part a l'ombra que ens permet una velocitat considerable sense massa esforç.
Passem a prop de castells, però son a l’altra banda del canal, cases de pagès i poblets rurals, Hure, Meilhan sur Garonne, Fourques, Caumont, Le Mas d’Agenais, no hi ha soroll de cotxes, s'escolten els ocells, ... i les cigales !! ... Fa calor fora del canal !
Hem parat per el camí, al Port de Villeton, a descansar i menjar la fruita que varem comprar ahir i a omplir d’aigua, Villeton, Damazan, Buzet sur Baïse.
Hem dinat el "plat du jour", molt bo, a Serignac sur Garonne just davant de l'església, i desprès hem anat a fer una migdiada a uns bancs al costat del canal.
14km mes endavant, just arribant a Agen el canal travessa per sobre la Garona cap el Nord per un aqüeducte impressionant.
Anem a l'hotel "Le Provence", concertat ahir per Internet, desem les bicicletes a un garatge i comentem a la recepció que volem sortir cap a dos quarts de set, sembla que és molt d’hora per ells i ens diuen que recepció no obra fins a dos quarts de vuit, al final quedem que ens obriran a les set per recollir les bicicletes.
Dutxa i sopar "tipic" a una pizzeria, ens "claven" 13 € per 2 cerveses, gairebé mes que el menjar !!. Avui hem fet 82 Km.