Photo ofDe l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-01-Bordeus-Testa De Buc-Dune du Pilat-Testa de Buc Photo ofDe l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-01-Bordeus-Testa De Buc-Dune du Pilat-Testa de Buc Photo ofDe l'Atlàntic a la Mediterrània Etapa-01-Bordeus-Testa De Buc-Dune du Pilat-Testa de Buc

-143 ft
July 14, 2019
July 2019

near Nansouty, Nouvelle-Aquitaine (France)

Primera etapa : Burdeus-Testa de Buc-Dune du Pilat-Testa de Buc

Arribem a l'aeroport de Bordeus al matí, encara amb les bicicletes embolicades agafem un autobús fins al centre.
Davant mateix de la gare de Saint Jean, muntem les bicicletes i ens canviem de roba, ja son prop de les 11 i encara no ens hem menjat l'entrepà que portàvem per el viatge, comprem unes coca-coles a un super del costat i mengem a les taules d'una coneguda cadena d'hamburgueses de menjar ràpid.
Fem la visita turística per per la ciutat, la place de la Bourse per veure el mirall d'aigua, la porta de Cailhau, la Santa Creu, trobem un taller de bicicletes, on demanem si podem per inflar bé les rodes, tornem cap a l'estació i sortim cap a la Testa de Buc, on tenim reservat l'hotel.
Ja de sortida el primer entrebanc, en una cruïlla ens despistem i cada un va per un lloc diferent, ens truquem per telèfon i ens tornem a reagrupar a prop de l'estació i ara ja tots dos agafem la ruta correcte.
El camí el fem, en gran part per els carrils bici existents i una part per la ruta EuroVelo-1.
En una fruiteria al costat del carril bici a Pessac comprem un meló cantaloup que serà part del sopar d'avui.
Hem pedalat uns 65 km, arribem a l'hotel a la Testa de Buc a dos quarts de set, dutxa ràpida, deixar l'equipatge i sortir a "berenar" unes amanides amb pollastre, postre i cafè al costat de l’hotel.
Hem descansat una mica i sortim a dos quarts de nou per anar a veure la posta de sol a l'Atlàntic al cim de la Dune du Pilat, un "fenomen de la natura", és la duna més alta d'Europa amb unes vistes precioses i on gaudim d’una magnífica posta de sol.
JA SOM A L'ATLÀNTIC !! aquí comença el nostre veritable viatge.
A les deu, ja fosc, encenem els llums i fem sense presses els 7 km de tornada a l'hotel, aquest dia ja hem fet més de 76km eficaços, 85km si comptem les marrades i les passejades.
Ha fet molta calor. Ens mengem mig meló i a dormir que demà encara es presenta mes calorós.