De la Platja de la Pineda de Viladecans a la Platja del Prat

-5 ft
September 23, 2020

near L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya (España)

Actualitzat 23/09/2020

Creuar d'un costat a l'altre de l'Aeroport del Prat és cada cop més complicat. A causa de la pandèmia ja no es pot arribar a la Platja del Remolar seguint el camí que discórrer pel costat de la Riera de Sant Climent, sinó que haurem d'arribar fins a la Platja de la Pineda de Viladecans. Un cop allà haurà d'empènyer durant una bona estona la bicicleta.

Per creuar la Riera de Sant Climent haurem de carregar-la a sobre ja que l'aigua arriba als genolls. Més endavant arriba la part realment complicada quan s'intenta creuar el camí d'aigua que es forma com a unió de l'Estany del Remolar i el mar. La passarel·la que hi havia va caure pel temporal Glòria i com és habitual no s'ha invertit en una de nova (amb tant 3% i corrupció no es pot esperar altre cosa d'aquesta gent). Així doncs, haurem de tornar a carregar la bici ja que ara l'aigua arriba per sobre dels genolls.

És important que les rodes i el pedalier de la bicicleta no quedin mai submergits ja que perdríem tot el greix que contenen els rodaments.

PictographWaypoint Altitude -6 ft

Tancat pel covid

Accés a la platja tancat

A partir d'aquí empenyent

Es pot creuar. Aigua pels genolls

Ja no existeix la passarel·la

Aigua per sobre dels genolls