← Part of CycloCat

CyC 03-08 B Sant Andreu de la Barca a Terrassa (Per Ullastrell)

August 5, 2016

•   4.3 2 Reviews

near Pallejà, Catalunya (España)

• Photo of kibabcn
    kibabcn Mar 21, 2018

Hello joancalvera,

thanks a lot for share this track.
    I did last Saturday 17/03/2018. Unfortunately the quarry works nowadays so we need to find another way to go to Tarrasa.
    The track is well indicated and also with good views in the surrenders of Castellbisbal.

Regards,

• Photo of urkilates
    urkilates Oct 16, 2018

Just abans d'arribar a Terrassa, als km 14-15 hi ha una mineria que em vaig trobar amb le pas barrat i vaig haver de tornar a la carretera i creuar per Can Palet de Vista Alegre

CycloCat: xarxa ciclista segura Oct 16, 2018

El pas és barrat per a vehicles a motor. Les bicis poden passar.

rux Jun 10, 2019

Explorant aquest tram el 7 de juny de 2019, em trobo que en el km 3 del track el pas ha estat destruït per alguna riuada de manera que passar-hi només és possible (i perillós) posant peu a terra i fent equilibris sobre una viga d'uns 40-50 cm d'ample. Una alternativa és en el km 2,5 seguir recte pel c/ de l'Òptica fins a creuar les vies del tren per a girar a la dreta seguint les vies (c/ de la Cinemàtica). El c/ de la cinemàtica es troba barrat per un descampat en obres que toca vorejar per c/ Acústica - c/ de la Dinàmica i recuperem c/ de la Cinemàtica d'on al final en surt una pista de terra arribant a enllaçar amb el track entre els passos sota les dues vies de tren.

CycloCat: xarxa ciclista segura Jun 10, 2019

Gràcies per el teu comentari rux.
    Aquest tram està malmés des de les riuades de l'octubre de 2018.
    Estàvem esperant a que arreglessin el tram, però serà millor que modifiquem el track. De totes maneres, el track més actualitzat el trobaras a www.cyclocat.cat i no aquí a wikiloc.

rux Jun 10, 2019

Precisament el track el vaig agafar de la nova secció de la web Altes Rutes Gravel :P però només se'm va acudir poder-ho comentar per aquí.
    Ànims amb la remodelació de la web i esperem tornar a tenir operativa la descàrrega dels trams individuals (per ara no he sapigut fer-ho si és que ja es pot xD )

CycloCat: xarxa ciclista segura Jun 10, 2019

Els trams individuals estaran disponibles a CycloCat regional. Ara mateix actualitzarem aquest tram d'alta ruta gravel. No donem abast! Gràcies per utilitzar el nostres tracks. Els comentaris també ens els pots fer arribar a info@cyclocat.cat

CycloCat: xarxa ciclista segura Jun 10, 2019

Ho acabem d'actualitzar. Moltes gràcies per la teva aportació! Aneu en compte quan creueu la pedrera.

rux Aug 20, 2019

Ahir per fi vaig poder fer aquesta ruta enllaçant la tornada amb la variant a) . Fer les dues en un matí es fa durillo i amb el sol és matador ja que quasi no hi ha ombra. Tot i això, és un bon itinerari. Afegeixo 2 aclariments per si a algu li serveixen:
    La pedrera ahir si q estava en funcionament i hi havia un camió i algú més per alli que et criden l'atencio (si t'enxampen que ja estas mes a prop de la sortida, doncs sort xD) Potser seria interessant buscar una alternativa per si fas la ruta entre setmana.
    Al final de tot, quan s'arriba a les vies del tren costa creure que sigui per allí i crec q es força segur si es va amb cura ja que la trinxera és molt ample pero sobretot, q quedi clar que no s'han de creuar les vies (vaig tenir una segons de dubte).
    Gràcies pel track!

CycloCat: xarxa ciclista segura Aug 20, 2019

Merci pels comentaris!
    La pedrera ha estat molts anys sense funcionar. Si passes en cap de setmana no hi ha problema (a més, haurien de deixar servitud de pas, ja que el camí estava abans que la pedrera).
    Sobre el tram de les vies del tren: és prou ample, sí. Cada dia hi ha gent passejant el gos per allà. Personalment passo gairebé cada dia per allà.