COTACA Mallorca 3

-45 ft
August 21, 2012
August 2012

near Lluc, Baleares (España)

La idea del dia és arribar al cap Formentor. A Pollença decidim buscar allotjament i deixar l’equipatge per anar descarregats. En diuen que al Puig de Maria lloguen habitacions, bona alternativa. Truquem i efectivament hi ha places. Des de el poble es veu el monestir al Puig de Maria, un cop comencem a pujar ens donem compte que la pujada es terrible i que per millorar la cosa la par final és camí de cabres. Pit i collons i per fi arribem a dalt. Deixem l’equipatge i decidim anar al port de Pollença, sàpiguen que desprès s’ha de tornar a fer la pujada. La pujada torna ha ser terrible encara que no portem equipatge. Per sort a la nit sopem un espectacular arròs am peix que ens redimeix de tots el sofriment. La nit ha sigut terrible de calor.

The idea is to arrive the day after Formentor. To find accommodation Pollensa decided to go and leave their luggage downloaded. They call it the Puig de Maria rented rooms, good alternative. Call and there are indeed places. From the village, the monastery is the Puig de Maria, once we start up we realize that the rise was terrible and so to improve the final par goat track. Pit and balls and finally got up. Let luggage and decided to go to the port of Pollensa, should know that after re-uploading. The climb back has been terrible but we do not carry baggage. Luckily we have dinner at night a spectacular fish rice am redeems us from all suffering. The night was terrible heat.

Eroski1

Eroski

Photo ofSantuari de la Mare de Déu Del Puig Photo ofSantuari de la Mare de Déu Del Puig Photo ofSantuari de la Mare de Déu Del Puig