COSTA RICA I PANAMÀ (9) David - Frontera Costa Rica - Golfito

Photo ofCOSTA RICA I PANAMÀ (9) David - Frontera Costa Rica - Golfito Photo ofCOSTA RICA I PANAMÀ (9) David - Frontera Costa Rica - Golfito Photo ofCOSTA RICA I PANAMÀ (9) David - Frontera Costa Rica - Golfito

July 21, 2017
February 2015

near El Varital, Chiriquí (Republic of Panama)

El dia següent, per anar cap a Costa Rica no teníem més remei que passar per la Panamericana, el súper eix de comunicacions del continent americà que absorbeix tot el trànsit que va de sud a nord, especialment a Panamà, que per la seva estretor, actua talment com si fos un embut, canalitzant un gram volum de vehicles, especialment en aquest tram força poblat del nord oest de Panamà. Per evitar pedalar per rectes interminables entre cotxes, combois de camions i fum, vam agafar un bus que, seguint la Panamericana, ens va portar fins a la frontera de Costa Rica i després, ja de nou en aquest país, fins al poble de Golfito. Al final creiem que fou una decisió encertada, ja que no valia la pena perdre un dia per aquelles carreteres principals havent-hi tants indrets de bellesa espectacular esperant-nos per a ser pedalats. El tram final arribant a Golfito torna a ser força bonic i per una carretera tranquil•la. En aquesta població vam agafar una llanxa-taxi que ens va portar fins a Puerto Jiménez, a la península de Osa.
(Al track hem posat la icona de la bicicleta per facilitar la informació de tota la volta completa a qui estigui interessat en fer el mateix viatge i perquè tampoc hem trobat la icona del bus)

PictographBeach Altitude -32,805 ft

Puerto Jimenez

Platja que hi ha al costat del moll d'arribada a la petita i tranquil·la població de Puerto Jiménez