Photo ofColls a la Garrotxa i Montseny en 3 dies. Etap 2. S Est Bas-Arbucies.Coll Condreu-Collsesplanes   Photo ofColls a la Garrotxa i Montseny en 3 dies. Etap 2. S Est Bas-Arbucies.Coll Condreu-Collsesplanes   Photo ofColls a la Garrotxa i Montseny en 3 dies. Etap 2. S Est Bas-Arbucies.Coll Condreu-Collsesplanes

May 18, 2014
May 2014

near Bas, Catalunya (España)

Segon dia. 17 Maig de 2014.

Sant Esteve d’en Bas, els Hostalets d’en Bas, Coll de Condreu, Rupit, Coll del Bac, Cantonigròs, Santa Mª de Corcó, Roda de Ter, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta, Coll de Ronegats, Sant Sadurní d’Osormort, Collsesplanes, coll de Matamala, Sant Hilari Sacalm, Arbúcies.

En acabar l’esmorzar agafo la bicicleta i començo a pujar el coll de Condreu. Sembla que han sortit tots el motards del món, ja que al llarg de la pujada no paro de creuar grup en ambdós sentits. La pujada que podria ser tranquil·la es fa un xic estressant. En arribar al coll de Condreu, tots el moteros van cap al Far.

Segueixo ara planejant per la carretera cap a Rupit. La primera intenció, era de baixar cap a la presa de Sau, però desestimo l’opció i pel coll del Bac. Creu de baixada Cantonigròs, Santa Mª de Corcó i arribo a Roda de Ter.

Roda de Ter poble d’en Miquel Martí i Pol. Volta turística per l’interior de la població. Amb crida el rètol de l’entrada de Roda, faig algunes fotos al famós pont.

Vaig direcció del pantà de Sau, poc abans de Tavèrnoles, trencall a la dreta cap a Folgueroles poble natal de Mossèn Cinto Verdaguer. Sant Julià de Vilatorta vila residencial.

La sortida de Sant Julià per la cra. BV 5201 plena de grans plataners. Carretera tranquil·la i amb forces ciclistes que fan el recorregut del dissabte. Coll de Romegats sobre l’eix transversal. Baixada a Sant Sadurní d’Osorrmor i la darrera costellada del dia Cap a Collsesplanes i Coll de Matamala. Arribo a Sant Hilari Sacalm de baixada, això sí que no m’ho esperava, sempre havia arribat de pujada.

Deixo Sant Hilari i amb una franca baixada sóc a Arbúcies on havia pensat quedar a sopar i dormir.

PictographMountain hut Altitude 1,630 ft

Arbucies

• Photo of BIKERS&BEERS-OLESA
    BIKERS&BEERS-OLESA Aug 16, 2019

Hola Agustí, me podrias decir donde te alojastes en Arbucies?