Ciclovolta. Etapa 1 Cornellà de Llobregat-Viladrau

July 10, 2015
July 2015

near Cornellà de Llobregat, Catalunya (España)

Adaptació del track de la CICLOVOLTA amb punt d'inici i final a Cornellà de Llobregat passant per diverses comarques i províncies amb trams de gran interès natural i cicloturístic.

Etapa fins a Viladrau amb tram estrella travessar el Montseny per la via Sant Celoni-Turó de l'Home (opcional el tram final). Travessem Barcelona fins al Velòdrom d'horta i enllaçem amb el track original passant per Montcada, Badalona (xarxa de carreteres perifèrica) fins a La Roca del Vallès i Dosrius per enllaçar amb Sant Celoni per un tram de Via Ràpida poc agraida però innegociable. Un cop allà enfilem el parc Natural del Montseny fins a la cara Nord per la carretera de Mosqueroles.

Etapa dura subordinada a les condicions meteorològiques (25 kms de pujada aprox intensos). Imprescindible tenir controlats els punts d'avituallament d'aigua, fonts).

A Viladrau vam dormir a la Fonda Bofill; molt bon tracte i preu raonable. Poques alternatives a uns quants kms a la rodona.