Photo ofCicloturisme i Gravel. La Molina,Das,Mosoll ,Sanavastre,Puigcerdà,Camí de Queixans al pla de les Forques,Alabaus, La Molina. Photo ofCicloturisme i Gravel. La Molina,Das,Mosoll ,Sanavastre,Puigcerdà,Camí de Queixans al pla de les Forques,Alabaus, La Molina. Photo ofCicloturisme i Gravel. La Molina,Das,Mosoll ,Sanavastre,Puigcerdà,Camí de Queixans al pla de les Forques,Alabaus, La Molina.

August 1, 2020
August 2020

near La Molina, Catalunya (España)

Cicloturisme amb bici elèctrica.
Sortim de la Molina,direcció a la Masella per anar baixant fins a Das,tot aquest tram té unes vistes espectaculars de la Cerdanya.
Un cop a Das travessen la carretera i aquí comença tot un seguit de pobles petits amb molt de encant fins arribar a Puigcerdà.
Anem baixant més fins a Queixans per buscar la pista de terra que ens portarà fins el pla de les Forques tot aquest tram va pujant suaument es deixà fer força bé.
Seguim recta per pista fins a trobar la carretera de la collada de toses.
Anem pujant per acabar coronant al port de la collada amb el seu emblemàtic hotel.
Anem tornant i decidim anar fina Alabaus per fer una cervesa,aquí tens tota la vista de el coll de la creueta amb els seus prats verds preciosos.
Reculem una mica i acabem la excursió a la Molina.