Cassà de la Selva-Caldes de Malavella-Sant Andreu Salou-Cassà de la Selva

Photo ofCassà de la Selva-Caldes de Malavella-Sant Andreu Salou-Cassà de la Selva Photo ofCassà de la Selva-Caldes de Malavella-Sant Andreu Salou-Cassà de la Selva Photo ofCassà de la Selva-Caldes de Malavella-Sant Andreu Salou-Cassà de la Selva

March 28, 2016
March 2016

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Ruta plàcida i senzilla als entorns de Cassàde la Selva.
De Cassà fins a Caldes passem pel bonic carril bici que uneix Caldes amb el carril bici Girona-Sant Feliu de Guíxols i que s'anomena "
Ruta Termal"... tot i que, en el terme municipal de Cassà, NO ÉS GENS BEN ASSENYALAT i les senyalitzacions bones no comencen fins que arribem al terme municipal de Caldes de Malavella. Atenció en travessar la carretera GI-674 de Caldes a Llagostera, en què el carril bici no està prou ben adequat i hi ha una vorera massa alta per a les bicicletes (veure foto).
Arribant a Caldes, agafem el camí que mena a Riudellots, passant per la urbanització Mas Solà i travessant la via del tren per un bonic pont.
Tot seguit, abans d'arribar a trepitjar l'asfaltat del terme de Riudellots, ens desviem cap a l'oest (dreta), travessant altra vegada la via del tren (però ara directament per sobre de les vies) i, després de travessar la riera de Benaula, ens enfilem en pujada fins a Sant Andreu Salou. Arribem a Cassà per can Dalmau (i can Piferrer, la casa de turisme rural del costat) i el camí del cementiri.

PictographPanorama Altitude 616 ft

Vista de Llagostera des de la Ruta Termal

PictographPanorama Altitude 629 ft

Vista de la bonica pineda per la que passa la Ruta Termal

PictographIntersection Altitude 564 ft

Punt de creuament carretera GI-674. Molt mal adequat per al pas de bicicletes!!!

PictographFountain Altitude 518 ft

Font Raig d'en Mel. Font d'aigua calenta on val la pena de parar.

PictographPanorama Altitude 546 ft

Vista des del costat de la via fel ferrocarril