Photo ofCanal des Deux Mers, entre dos mars (Piste Roger Lapébie + Canal du Garonne + Canal du Midi) Photo ofCanal des Deux Mers, entre dos mars (Piste Roger Lapébie + Canal du Garonne + Canal du Midi) Photo ofCanal des Deux Mers, entre dos mars (Piste Roger Lapébie + Canal du Garonne + Canal du Midi)

3 days 10 hours 16 minutes
September 6, 2020
September 2020

near Burdeaux Le Lac, Nouvelle-Aquitaine (France)

Ruta realitzada en 4 etapes. Sortida de Béziers amb tren fins a Bordeaux on passo la nit per l'endemà arrencar. Cada etapa acaba en el càmping que he dormit, tots ells molt bé

Etapa 1: 170km
Etapa 2: 129km
Etapa 3: 130km
Etapa 4: 138km

La pista Roger Lapébie i el Canal del Garonne està perfecte, 99% asfaltat i molt ben cuidat. Per contra l'asfalt s'acaba de cop, ja en el Canal du Midi quan passem del departament de Haute-Garonne al Aude. El tornarem a trobar continuat ja arribant a Béziers i quan en sortim a estones. Realment hi ha una gran diferència pedalar per un lloc o per un altre.

Per menjar i proveir begudes anirem trobant punts en les ecluses i altres llocs. Per contra, si necessitem altres coses ens haurem d'apropar als pobles, que alguns si que els canals hi passen a prop, però altres no. També és interessant aprofitar per fer visites a aquests pobles i ciutats. Per això en alguns punts la ruta deixa el canal per entrar i tornar a agafar-lo més tard, si voleu prescindir d'entrar no tindreu problemes en seguir la ruta original.
També m'he trobat més d'una desviació obligatòria per obres en els trams del canal. Per tenir-ho en compte en el seguiment de la ruta.