Canal del Garona (Bordeaux-Toulouse) etapa 4 Damazan-Valence d'Agen

Photo ofCanal del Garona (Bordeaux-Toulouse) etapa 4 Damazan-Valence d'Agen Photo ofCanal del Garona (Bordeaux-Toulouse) etapa 4 Damazan-Valence d'Agen Photo ofCanal del Garona (Bordeaux-Toulouse) etapa 4 Damazan-Valence d'Agen

12011
August 26, 2022
August 2022

near Damazan, Nouvelle-Aquitaine (France)

Quarta etapa de la ruta que uneix Bordeus amb Tolosa.

Al cap de poc de sortir de Damazan, passem per Buzet sur Baise amb un bonic port.
Trobem un paisatge més obert alternant les diferents ribes del canal fins a Agen on hi arribem superant un seguit de rescloses.
Es nota que ens acostem a una ciutat gran ja que l'activitat de lleure i esportiva es comença a notar trobant molta més gent.
A mesura que anem entrant a la ciutat trobem un tram de terra no pavimentat pertanyent a un parc. Creuem el pont a peu baixant de la bici ja que el pas és molt estret i hem de conviure amb la resta de vianants.
Deixem enrere Agen i més endavant parem per dinar uns entrepans a una zona de pic-nic just passat el poble de Saint Jean de Thurac.
Després de dinar ja només ens resten 13 quilòmetres fins el final d'etapa, Valence d'Agen.
Hi arribem en diumenge i els diumenges a França, sobretot a les tardes, està tot tancat excepte algun bar o cafeteria.

Agen

Creuament perillós-Avenue Georges Delpech

Damazan

Photo ofValence d'Agen-Rue de la Porte Neuve Photo ofValence d'Agen-Rue de la Porte Neuve Photo ofValence d'Agen-Rue de la Porte Neuve