Can Xargay: Ruta del Carrilet de Banyoles a St. Feliu de Guíxols

Photo ofCan Xargay: Ruta del Carrilet de Banyoles a St. Feliu de Guíxols Photo ofCan Xargay: Ruta del Carrilet de Banyoles a St. Feliu de Guíxols Photo ofCan Xargay: Ruta del Carrilet de Banyoles a St. Feliu de Guíxols

February 14, 2021

near Mata, Catalunya (España)

Via verda de la Ruta del Carrilet de Banyoles a Sant Feliu de Guíxols (possibilitat de sortida desde Banyoles amb el bus per escurçar la ruta). Pots posar la bicicleta a dins de l'autocar sense cap cost addicional i baixar-la a Girona. Una vegada arribats a Sant Feliu de Guíxols, pots posar altra vegada la bicicleta a dins de l'autocar de Sant Feliu de Guíxols en direcció a Girona i llavors, l'autobús de Girona a Banyoles. Més informació a la casa.

Vía verde de la Ruta del carrilet de Girona a Sant Feliu de Guíxols (con posibilidad de salida desde Banyoles con el autocar para recortar la ruta). Puedes poner la bicicleta dentro del autocar de Banyoles a Girona sin coste extra. Para volver, puedes poner la bicicleta en el autobús de Sant Feliu de Guíxols hasta Girona y de Girona hasta Banyoles. Más información en la casa.

Greenway: Ruta del Carrilet. Excursion by bike from Banyoles to Sant Feliu de Guíxols (optional leaving in Banyoles by bus until Girona city). You can put your bikes inside the Bus in Banyoles in destination to Girona without any extra cost. Then, you can put your bikes again inside the bus from Sant Feliu de Guíxols to Girona and from Girona to Banyoles. More information in the house.