campdevanol-gosol-campdevanol

one day one hour 25 minutes
July 21, 2013
July 2013

near Campdevànol, Catalunya (España)

Primera ruta que faig amb alforjes, esta partida amb dos dies dormin al refugi de Gosol, bon lloc, agradable, dormir mes sopar mes esmorzar 30E, el primer dia es tot carretera, encara que no son gaire transitades i es difruta, son 62KM 2000 de desnivell i unes 4H30m: Campdevanol,Coll de merolla, La Pobla, Guardiola, Maçaners,Saldes,Gosol. Segon dia mes durillo 69Km 1600 de desnivell+ unes 7h15m; carretera de Gosol a la josa del Cadi pero al despres de pujar i baixar el port de la josa trenquem a la dreta al pont de Cerneres dura pista de pujada inclus amb troços a peu, coll de le Bassotes i deixem el pedraforca a la dreta,començem una baixada de 1250m, coll de Bauma, hi ha una font!!! gisclareny pel coll de la Bena, cap a Baga pero agafem un antic cami miner remodelat,Cami de Sant nicolau cuan sortim del tunel pujem una mica val molt la pena!!!! et deixar a guardiola sense trepitjar la carretera, un cop a Guardiola tornem per carretera pel coll de Merolla y Campdevanol 69Km 1600m+ 7H15m

primera ruta que hago con alforjas, partida en dos dias durmiendo en el refugio el Moli de Gosol, sitio muy agradable, comer mas dormir y almorzar 30€. primer dia todo carretera aunque son comarcale que no pasa mucha gente y se disfruta; Campdevanol-coll de Merolla-la Pobla- Guardiola- Maçaners-Saldes-Gosol, 62Km 2000m desnivel+, 4h30m. Segundo dia salimos direccion Josa del cadi por el coll de la Josa, una vez lo bajemos cogemo una pista en el puente de Cerneres fuerte y rota subida que nos obliga a empujar un ratito, llegamos al coll de les Bassotes cogemos otra pista mas buena y empezamos 1200m de bajada pasamos por col de Bauma, Fuenteeeee!!, seguimos hacia Gisclareny por el coll de la Bena, izquierda hacia Baga, pero antes de llegar a la salida de un tunel subimos un poco para coger el camino de sant Nicolau que nos deja en Guardiola sin pisar carretera, una vez aqui volvemos por carretera coll de Merolla, Campdevanol