Camí Natural de l'Antic Trenet. Gandia-Carcaixent.

Photo ofCamí Natural de l'Antic Trenet. Gandia-Carcaixent. Photo ofCamí Natural de l'Antic Trenet. Gandia-Carcaixent. Photo ofCamí Natural de l'Antic Trenet. Gandia-Carcaixent.

-8 ft
February 24, 2024
February 2024

near Gandia, Valencia (España)

La ruta transcorre en un inici per el traçat de la EuroVelo 8 o ruta mediterrània, al encreuament amb el camí Vell de Gandia deixem itinerari de la EuroVelo per connectar en la població de Tavernes. Una vegada a Tavernes seguim el Camí Natural de l'Antic Trenet Carcaixent-Dénia, el qual està acondicionat i senyalitzat des de l'estació de Carcaixent a l'estació de Tavernes.

Ruta amb gran atractiu que connecta la comarca de la Ribera Alta en la Safor.

Destacar els següents llocs de pas:
- Ullal Fosc
- Riu Vaca
- Tavernes
- Simat, recomanable visitar monestir
- Monestir d'Aigües Vives
- La Barraca d'Aigües Vives

Itinerari amb possibilitat de connexió amb tren de rodalies de València: línia C1 a Carcaixent i línia C2 a Gandia.

Molt important: RESPECTEU L'ENTORN, I NO DEIXEU FEM A LA MUNTANYA.

Adjunte enllaç web Caminos Naturales en el que es pot consultar més informació del itinerari.