Photo ofCalaf-Solsona-SantLlorençdeMorunys-Tuixent-Gòsol-Saldes-LaPobladeLillet-SantJaumedeFrontanyà-Manlleu Photo ofCalaf-Solsona-SantLlorençdeMorunys-Tuixent-Gòsol-Saldes-LaPobladeLillet-SantJaumedeFrontanyà-Manlleu Photo ofCalaf-Solsona-SantLlorençdeMorunys-Tuixent-Gòsol-Saldes-LaPobladeLillet-SantJaumedeFrontanyà-Manlleu

October 31, 2011
October 2011

•   4.8 2 Reviews

near Calaf, Catalunya (España)

Ruta realitzada en tres etapes. Hem arribat a Calaf amb el regional que va a Lleida i hem tornat de Manlleu amb el regional de Puigcerdà. Hem fet nit a Sant Llorenç de Morunys i a la Pobla de Lillet. La ruta passa pel parc Natural del Cadí, pel peu del Pedraforca i pel Lluçanès.

La Pobla de Lillet

Sant Llorenç de Morunys

• Photo of agustí-CYCLOTURISME
    agustí-CYCLOTURISME Oct 24, 2018

Senacional, realment recomanable.

• Photo of Melichill
    Melichill Jul 27, 2020

Ruta molt maca que transcorre per carreteres tranquiles, amb poc trànsit i vistes espectaculars. 100% recomanable.
    L'únic inconvenient que li trobo al track és que per algun motiu que desconec no segueix exactament les carreteres per on es passa, en tot moment hi passa a tocar pero això fa que el meu GPS (Garmin Edge 520+) es torni absolutament boig, perdent i trobant el camí tota l'estona. Així que al final vaig decidir treure'n el track i simplement anava memoritzant els trencalls i canvis de carretera dels següents kms.
    Per si algú hi està interessat, amb una bona forma física i passant hores sobre la bici, es pot convertir aquesta ruta en una circular de dos dies (o més, esclar). Jo vaig sortir de Calaf i el primer dia vaig fer uns 135km fins a Saldes. El segon dia, enlloc d'acabar a Manlleu, vaig seguir cap a Vic, Manresa, i de nou cap a Calaf (185km). Segurament pugi aquest recorregut al meu perfil per si algú vol fer-lo.
    Moltes gràcies irafols per compartir la ruta!!