Bursa - İstanbul, Eminönü (09.08.2019)

Photo ofBursa - İstanbul, Eminönü (09.08.2019) Photo ofBursa - İstanbul, Eminönü (09.08.2019) Photo ofBursa - İstanbul, Eminönü (09.08.2019)

September 24, 2021

near Mimarsinan, İstanbul (Türkiye)

09.08.2019 tarihinde Bursa Mihraplı'dan sabahın erken saatlerinde yolculuğum başladı. Ardından Güzelyalı İdo iskelesinden feribot ile İstanbul, Büyükçekmece Mimarsinan iskelesine vardım. Öğle sularında Marmarapark ta abim ile buluşup birlikte Eminönüne doğru yol aldık. Daha çok tarihi tur olarak planladığım turda öncelikle benim kendimi yola kaptırıp Haliç istikametine gitmem sonrası mecbur Haliç köprüsünden geçmek zorunda kaldık.😀 Ardından sırası ile Galata Kulesi, Su kemeri, Gülhane parkı, Alay Köşkü, Ayasofya ve son olarak Sultan Ahmet camii ile son buldu. Akşam 11 civarı Marmarapark'a vardık ve abimlerde bir gün kaldıktan sonra 10.08.2019 tarihinde dönüşe koyuldum yine Büyükçekmece Mimarsinan iskelesinde feribota binip Güzelyalı'ya feribotla geçtikten sonra artık Bursa'ya varmış oldum.

Turu değerlendirecek olursam özellikle İstanbul'un tarihini koklamak, görmek turumu daha da bir anlamlı kıldı. Bunda Sanat Tarihçi olmam etkili oldu sanırım.😀

❗ Mihraplı - Güzelyalı arası 23 km, gidiş geliş toplam 46 km rotayı çizerken ekleyemedim sebebi ise rotayı devam ettirmem için feribot rotasını çizmek zorunda kalmam o yüzden o kısmı eklemedim.