Bozüyük-İnönü-kümbet-dereyalak-cihangazi-dodurga-bozüyük

Photo ofBozüyük-İnönü-kümbet-dereyalak-cihangazi-dodurga-bozüyük Photo ofBozüyük-İnönü-kümbet-dereyalak-cihangazi-dodurga-bozüyük Photo ofBozüyük-İnönü-kümbet-dereyalak-cihangazi-dodurga-bozüyük

June 12, 2020

near Bozüyük, Bilecik (Türkiye)

• Photo of Bozüyük Doğa Sporları Topluluğu
    Bozüyük Doğa Sporları Topluluğu Oct 11, 2020

Rotanın tamamı asfalt. İnönüden sonra Dutluca rampaları uzun(8km) ve %9 eğim gösterse de ıslak asfalt olduğundan dolayı çıkış çok zor değil. Cihangazi beldesinin girişi ve Dodurgadan sonra ki Keklik bayırı daha yorucu. Keklik bayırından sonra zorlanmadan gelinebilir.

• Photo of bercin96
    bercin96 Dec 10, 2020

Bi sorum olacaktı doğa yürüyüşleri yapmayı düşünüyorum bisikletle denemedim şu an yol bisikleti mevcut genellik itibari ile erkek olarak aktivite yoğunluğu görüyorum ben bayan olarak doğa yürüyüşleri konusunda kendime çokça katkı sunmak ve keşif yapmak istiyorum topluluğunuzda genel katılım sağlanabiliyor mu yani bayan olarak katılan var mı yorum olarak belirtmenizi isterim

• Photo of Bozüyük Doğa Sporları Topluluğu
    Bozüyük Doğa Sporları Topluluğu Dec 10, 2020

Merhaba bizim bisiklet rotalarımız genellikle toprak ve arazi rotaları oluyor.Yol bisikletine pek uygun rotalar değil. Yürüyüşlerimizi genellikle sonbahar sonları, kış mevsimi ve ilkbahar başlangıcında yapıyoruz. Yazın daha çok bisiklet tercih ediyoruz. Genellikle 2 bazen 4 veya 5 kişi oluruz. Kalabalık bir grup değiliz. Aramızda bayan yok. Katılmak isterseniz tabi ki katılabilirsiniz.