Bingöl Bisiklet Rotaları - Yedisu Peri Suyu Vadisi Parkuru

Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Yedisu Peri Suyu Vadisi Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Yedisu Peri Suyu Vadisi Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Yedisu Peri Suyu Vadisi Parkuru

October 11, 2022
October 2022

near Yedisu, Bingöl (Türkiye)

Rotamız Hakkında:

Yedisu ilçesinde başlayan rota Perisuyu vadisinin eşsiz manzarasıyla devam ediyor. Şen Köy – Kabaoluk Köyü – Güzgülü Köylerini gezeceğimiz bu rotada Tarihi Arnes Kilisesini gezip rotamızı bitiriyoruz.

Başlangıç-Bitiş Noktası:

En Yakın Sağlık Kuruluşu:
Yedisu Hastanesi

Tarihi ve Turistik Mekanlar:
Güzgülü Köyü Arnes Kilisesi; (Bölgemizde bulunan nadir tarihi yapılardan biri Arnes Kilisesi'dir. Bu kilisenin ne zaman yapıldığı bilinmiyor.)

Nasıl Gidilir:

Yedisu ilçe merkezinde başlayan rotamızdan Bingöl yoluna doğru hareket ediyoruz, Şen Köy yol ayrımına geldiğimizde köprü üzerinden sağa dönüp Şen Köye doğru hareket ediyoruz. Kabaoluk köyünü geçtikten sonra, Güzgülü köyüne gelip Arnes Kilisesini gezip dönüş yoluna geçiyoruz. Geldiğimiz istikamete doğru geri dönüp aynı rotadan Yedisu il.e merkezine gelip rotamızı bitiriyoruz