Bingöl Bisiklet Rotaları - Kadran Deresi Parkuru

Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Kadran Deresi Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Kadran Deresi Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Kadran Deresi Parkuru

October 11, 2022
October 2022

near Bingöl, Bingöl (Türkiye)

Rotamız Hakkında:

Üniversite kavşağından başlayan rotamızda, Kadran mesire alanına ailece veya grup olarak gidilebiliriz, burada su kenarında çardaklarda piknik yaparak ve Asmalı köprüde fotoğraflar çekebiliriz. Daha sonra Gayt deresi manzarası eşliğinde hareket noktasına dönüş yapıyoruz.

Başlangıç-Bitiş Noktası:

Market-Restoran:
Var

Su Kaynağı:,
Var (Kadran mesire alanı çeşmesi)

Bisiklet Tamircisi:
Var

İletişim Olanağı:

En Yakın Sağlık Kuruluşu:
Uydukent Sağlı Ocağı

Nasıl Gidilir:
Üniversite kavşağında Elazığ yol istikametinde hareketimize başlıyoruz. Kurudere köyüne varmadan kavşaktan Sancak Beldesi yoluna dönüyoruz, Sancak yolundan devam ederek yüksek eğimli yoldan Gayt deresine doğru hareket ediyoruz. Gayt deresine indikten sonra dere boyu paralel devam ediyoruz. Uzun süre toprak yoldan devam ettikten sonra Kadran asma köprüsüne ulaşıyoruz. Burada soluklanıp, mevsim şartları dahilinde mesire yerine uğrayabilir ve çardaklarda piknik yapabiliriz. Ayrıca mesire alanında bulunan çeşmeden su ihtiyacını giderebiliriz. Gayt deresinin güzelliğine tanıklık ederek vadiden yavaş yavaş yukarı çıkıyoruz. Tepebaşından vadiyi yukardan görecek şekilde hareket edip başlangıç noktasına geri dönüyoruz.