Bingöl Bisiklet Rotaları - Eski Köy, Celal, Zeynep Köyü Parkuru

Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Eski Köy, Celal, Zeynep Köyü Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Eski Köy, Celal, Zeynep Köyü Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Eski Köy, Celal, Zeynep Köyü Parkuru

October 11, 2022
October 2022

near Bingöl, Bingöl (Türkiye)

Rotamız Hakkında:

Bingöl Merkez Beşyol mevkiinden başladığımız rotamızda Bingöl şehir merkezinin genel göreceğimiz Mazrafaki tepesinden fotoğraflar çektikten sonra soğuk suları ve çeşmeleri olan Celal, Valyer, Zeynep köylerini gezip rotamızı bitiriyoruz.

Başlangıç-Bitiş Noktası:

Market-Restoran:
Yok

Su Kaynağı:
Var (Yukarı Akpınar Mezarlık Çeşmesi - Celal Çeşmesi - Valyer Çeşmesi)

Bisiklet Tamircisi:

Tarihi ve Turistik Mekanlar:
Doğa

Nasıl Gidilir:

Bingöl Merkez Beşyol mevkiinden Mazrafaki yoluna doğru rotamıza başlıyoruz. Yukarıakpınar mezarlığına yetiştiğimizde Bingöl şehir manzarasını görebileceğimiz tepeden fotoğraf çekip Celal köyüne doğru devam ediyoruz. Celal köyü çeşmesinde soluklanıp su içtikten sonra Yeşilköy yoluna doğru devam ediyoruz. Yeşilköy yol ayrımından sola Valyer köyüne dönüp inişe geçerek Zeynep Köyüne varıyoruz. Zeynep ve Tekören köylerinde gezip rotamızın bitiş noktasına hareket ediyoruz.