Bingöl Bisiklet Rotaları - Aftor, Çeltiksuyu Murat Nehri Parkuru

Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Aftor, Çeltiksuyu Murat Nehri Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Aftor, Çeltiksuyu Murat Nehri Parkuru Photo ofBingöl Bisiklet Rotaları - Aftor, Çeltiksuyu Murat Nehri Parkuru

October 11, 2022
October 2022

near Çayboyu, Bingöl (Türkiye)

Rotamız Hakkında:

Bingöl Ovası güzellikleri ve Murat Nehri kıyısı boyunca gideceğiniz bu rota yeşillikler ve ağaçların içinde geçiyor, Aftor çeşmesi ve alabalık tesislerinde dinlenip günün yorgunluğunu üzerimizden atabileceğimiz bir rota.

Başlangıç-Bitiş Noktası:

1009-1058

İrtifa:

Market-Restoran:
Var (Opet Petrol Tesisleri-Aftor Alabalık Tesisi)

Su Kaynağı:

Tarihi ve Turistik Mekanlar:
Aftor Çeşmesi

Nasıl Gidilir:

Aftor kavşağında başladığımız rotamıza, Çevre yolundan Genç istikametine doğru hareket ediyoruz. Havaalanı kavşağına yetiştiğimizde buradan Çeltiksuyu Köyü yönüne dönüp devam ediyoruz, Havaalanı köprüsünden Bingöl ovasına giriş yaparak ovanın güzellikleri ve Murat Nehri kıyısı boyunca manzara eşliğinde devam ediyoruz. Aftor yolundan yukarı hareket ederek Belediye Hayvan Barınağını da geçtikten sonra, yol sonunda sol tarafta Aftor çeşmesine ve Aftor alabalık tesislerine uğrayıp mola verdikten sonra bitiş noktamıza hareket ederek rotamızı sonlandırıyoruz.