BARCELONA-TIBIDABO-CAN BORRELL-CAN COLL- SANT ISCLE-BARCELONA

Photo ofBARCELONA-TIBIDABO-CAN BORRELL-CAN COLL- SANT ISCLE-BARCELONA Photo ofBARCELONA-TIBIDABO-CAN BORRELL-CAN COLL- SANT ISCLE-BARCELONA Photo ofBARCELONA-TIBIDABO-CAN BORRELL-CAN COLL- SANT ISCLE-BARCELONA

3 days 2 hours 39 minutes
April 7, 2019
April 2019

near el Coll, Catalunya (España)

Volta mixta per Collserola combinant carretera i pistes molt rodadores amb molt bon ferm. Comencem pujant per la carretera de la Rabassada fins el Tibidabo. Una pujada amb un perfil suau perfecte per anar-se iniciant amb els ports de muntanya. El tràfic està bastant habituat a conviure amb una carretera molt transitada de bicicletes durant tota la setmana.
Un cop al Tibidabo girem per les sorprenents cases de la urbanització que està enganxada pel cantó nord. Baixada per pistes ràpides fins a arribar a la carretera que ve de Barcelona i va fins a Sant Cugat. La seguim uns metros fins a desviar-nos cap a la indicació de la urbanització Sol i Aire. Un cop creuada seguirem baixant per pistes fins a Can Borrell. Aquí ens desviarem cap a Can Coll. Tot pista fins a trobar la carretera BV1415. La seguirem fins a Can Coll i aquí ens desviarem per boscos i rieres fins la pista de la vall de Sant Iscle de les Feixes. Començarem la pujada, molt suau al principi i més compromesa en els darrers revolts. Pujarem fins que es troba amb la ctra. del Cementiri de Collserola. Aquí tenim dues opcions. Seguir per la ctra. fins la Vall Hebrón com mostra el trak, o be enllaçar la ctra de les Aigües en el coll on la carretera comença a baixar cap a la ciutat. Si seguim la ctra de les aigües tindrem un seguit de pujades, baixades i trams planejant fins enllaçar de nou amb la ctra de la Rabassada per baixar de nou a Barcelona. Cam tram amb dificultat en aquesta part i en canvi una atalaia perfecta de la ciutat durant tot el recorregut. Perfecte trak per entrenar-se en pujades, bones vistes de la ciutat, Pirineu, Parcs Naturals de Montserrat, Sant Llorenç, Montseny i Corredor.