Barcelona - Girona

September 1, 2017
September 2017

near el Clot, Catalunya (España)

Ruta cicloturista des de l'estació de Barcelona Clot-Aragó i fins a Girona.
És molt fàcil i sense gaire desnivell (malgrat el que diu el gps del mòbil amb que vam gravar la ruta). Però cal dur els tracks perquè si no és fàcil equivocar-se.
L' únic punt que no ens ha agradat és a prop de Massanes, quan hem creuat les vies del tren. Creiem que ha d'haver algun altre punt per passar. Ens queda pendent trobar-lo.

PictographReligious site Altitude 794 ft

Sant Joan de Sanata

Mirador les Llobateres

PictographCastle Altitude 346 ft

Estanys de Sils

• Photo of Jaume Mapes
    Jaume Mapes Jul 15, 2019

he vist que has agafat la ruta en què es creuen les vies del tren. Hi havia un camí senyalitzat que es va deixar perdre. Fa nou mesos un noi va desbrossar-lo i el va recuperar. Llavors vam poden realitzar la Marxa ciclista Barcelona-Girona 103 que passava pel bon camí. Aquest any la tronarem a fer.
    Si agafes la ruta Barcelona Girona 103 Cicloturisme de Jaume Mapes, i ha el track de la marxa que és perfecte.
    Sort

• Photo of Origen Girona
    Origen Girona Jul 15, 2019

Moltes gràcies, Jaume. Efectivamet era un punt complicat de travessar.