Aydos ormanları Zirve Dolayoba - Kartal

Photo ofAydos ormanları Zirve Dolayoba - Kartal Photo ofAydos ormanları Zirve Dolayoba - Kartal Photo ofAydos ormanları Zirve Dolayoba - Kartal

July 29, 2021
July 2021

near Dolayoba, İstanbul (Türkiye)

Dolayoba - Kartal

1sonraki fotoda parkurun girişine gelecez zaten ortalama üstü yorucu tırmanışa geliyorsunuz. İlerde sert taşlı zirve öncesi tırmanış enerji nin 77si bite bilir. Sonlarda komple iniş ve trene kadarda, taş topraktan inerken denge,fren..

İlerilerde önümüze taşlı nurdan 25kg bisikletimi ite ite 1saate yakın ağır taßlı dik dinleme dinlene ciktim

Gösterdiğim ileri ucunu zirvede inebilirim diye belki düşüne bilirsin ama durum sıkıntılı zirveden inmeye bu yolla buraya gelmeyi düşünme ve bu yolda da zirveye çıkış. Bakdigindada anliyacaksin çok promlem

Taşlı dik çıkış. Bura ile zirveye ulaştı ulaştım, diğer ihtimal. Benim indigim uzun yine sıkıntı büyük her holda sürmek fazla müsade etmiyor ve ben ilk kez keşke taşlık dik yoldan gelmeseydim dedim ama. Dönüş tede yol durumlarini görünce ikilemde kaldım benim ilk geldiğim taşlı yol iyidir dedim sonunda

Yoldurumlari genel. Yüzde 55de daha kötü durumlarla da karşılaşmaya hazırlıklı olun

İnmedim uzaktan hatıra fotoğrafı kaldi

Göletin görselliği den memnun kalmadım. Hizmette sınır yok herşey ücretli...

• Mehmet Fatih Rüstemoğlu Feb 23, 2024

Merhabalar, biz bir rota uygulaması yapıyoruz. Onun için sizin rotalarınız ve resimlerinizle ilgileniyoruz. Sizinle irtibata geçmek istiyorum. İrtibat mail : @