Atlas Marroc (2014) Etapa 5.1 Telouet - Aid Ben Hadou

June 1, 2014
April 2014

near Imacunine, Souss-Massa-Drâa (Morocco)

5ena Etapa TELOUET(1730m) – AIT BEN ADOU (1220m)- TAZENTOUT

Comensem el matí amb uns pocs km de pujada amb molt vent lateral , que ens empeny cap a la cuneta. Es una etapa amb tendència a baixar, el primer tram per una pista i després per asfalt. Durant la segona meitat del recorregut hem anat resseguint el riu per la vall de Ounila on gaudim del contrast entre la fertilitat del fons del barranc d’Oued Mellah on i passa el riu i la aridesa casi desértica de la zona alta per on passem.
En arrivar a Ait Ben Adou es pot contemplar unes espectaculars vistas de l’antic poble fet “d’adobe” en molt bon estat de conservació. Aquesta población es trova a tan sols 9 km de la carretera N9 Marrakech-Oarzazat i es frequentat per nobrosos atobusos de turistes. Mentre dinem unes pitzes valorem tornar a Marrakeich amb taxi o anar a buscar el bus 9km més aball. Finalment ens decantem per pedalar una mica més i anar a buscar el bus malgrat que el viatge sigui més lent (també ha resultat una experiència enriquidora)