Arslantaş-Tufanbeyli-Saimbeyli-Feke

Photo ofArslantaş-Tufanbeyli-Saimbeyli-Feke Photo ofArslantaş-Tufanbeyli-Saimbeyli-Feke Photo ofArslantaş-Tufanbeyli-Saimbeyli-Feke

February 27, 2020
June 2019

near Ayvat, Adana (Türkiye)

Kayseri Argos Bisiklet Grubu olarak Minibüs ile Kayseri'nin ilçesi olan Tomarza ilçesinin son köyü Arslantaş köyünden (Yayla) rotamız başladı. 1. Gün hedefimiz rota isminde de bahsettiğim gibi Tufanbeyli -> Saimbeyli -> Feke idi. Haziran ayı sebebi ve hava durumunu da düşünerek kamp kurmak yerine bir kaç gün öncesinden Feke Öğretmen evinden rezervasyonumuzu yaptırarak konaklama yerimizi belirledik. Ayvat'ta köy kahvaltısı yaparak pedal çevirmeye başladık. İlk Molamızı Tufanbeyli'de kahve ve çay içerek verdik. Sonrasında Saimbeyli'ye ulaşmak için pedallar dönsün dedik. :) Mevsim itibariyle biraz yağmura yakalansak da anın tadını çıkardık. Fotoğraflarda da göreceğiniz üzere Saimbeyli ilçesine 13 km kala yağmur durdu ve yavaş yavaş kurumaya başladık. :) Saimbeyli'de yemek sonrası adım adım satılan iri kıpkırmızı kirazlardan tadarak Feke'ye pedal çevirmeye başladık. Keyifle Toros Dağlarının ortasından süzülerek Feke ilçesine ulaştık. Öğretmenevinde bir gece konaklayıp ertesi sabah Kozana ulaşmak için uykuya geçtik. :)